Payment

English

All external hires active within Airbus Defence & Space Netherlands register their working hours in the Airbus DS NL SAP system. Airbus DS NL timesheet approvers approve these hours in the Airbus DS NL SAP system.

Approved hours are digitally read into www.inhuurdesk.nl and https://hiringdeskairbusds.nl/

On the attached Airbus DS NL invoice schedule you can take notice when and on which day hours worked are read digitally into the Airbus DS NL hiring desk. Timesheets in the hiring desk can be reviewed and found in the Airbus hiring desk under the Timesheet TAB. To access Timesheets log into www.inhuurdesk.nl and/or https://hiringdeskairbusds.nl/ with your hiring desk log in credentials.

On the attached Airbus DS NL invoice schedule you can also take notice of when and on which day reverse billing invoices (e-billing invoices) are created within www.inhuurdesk.nl and/or https://hiringdeskairbusds.nl/ . Invoices In the hiring desk portal can be reviewed and found in the Airbus hiring desk under the Invoice TAB. To access Invoices safely log into www.inhuurdesk.nl and/or https://hiringdeskairbusds.nl/ with your hiring desk log in credentials.

Invoices come with a standard hiring desk invoice number. Suppliers and Professionals can log in to change the invoice number to an existing number from their invoice administration. Both suppliers and professionals have 72 hours to complete that action after the invoice becomes available in www.inhuurdesk.nl and/or https://hiringdeskairbusds.nl/.

Important

In case of any questions regarding your reverse billing invoices (e-invoice) it is important to mention the invoice number known in www.inhuurdesk.nl and/or https://hiringdeskairbusds.nl/ so a member of our staff will always be able to help you with any questions you have regarding your reverse billing invoice (e-invoice).

The Airbus invoice schedule is available online via https://hiringdeskairbusds.nl.

More information
You can reach our support desk during office hours, from 8.30 a.m. to 5.30 p.m.

T: +31 (0) 10 7600 900
E: airbus@staffingms.com
The Hiring Desk website for Airbus Defence and Space Netherlands B.V. is managed by Staffing Management Services B.V. (Staffing MS)

Payment calender

Click here to see the invoice schedule for 2022

Nederlands

Zoals u wellicht weet voeren de actieve externen binnen Airbus DS NL de gewerkte uren in, in het SAP-uren systeem van Airbus daarin worden de uren door de beoordelaars van Airbus DS NL ook goedgekeurd.
Gewerkte uren worden daarna langs de digitale weg ingelezen in de Airbus DS NL Inhuurdesk die u vervolgens onder de TAB urenstaten kunt inzien achter uw eigen veilige inlog via beiden www.inhuurdesk.nl en/of https://hiringdeskairbusds.nl/.

Op de betaalkalender is af te lezen op welke dag in de maand de gewerkte uren van alle externen worden ingelezen en op welke dag van de maand de reverse billing facturen ( u zend dus zelf geen facturen ) worden aangemaakt en voor u worden klaargezet ter inzage.

De enige actie die van u wordt gevraagd nadat de facturen zichtbaar zijn geworden is het standaard Inhuurdesk factuurnummer te wijzigen naar een factuurnummer opvolgend in uw eigen factuur administratie. Hiervoor heeft u na het verschijnen van de e-factuur 72 uur de tijd.

Belangrijk
Heeft u vragen over uw e-factuur dan is het belangrijk dat u het factuurnummer doorgeeft welke bekend is in www.inhuurdesk.nl en/of https://hiringdeskairbusds.nl/ zodat wij u adequaat van dienst kunnen zijn en blijven. Het factuurnummer in de Inhuurdesk zorgt er mede voor dat de e-factuur herkenbaar is voor zowel u alsook de medewerker waar u uw vragen aan richt.

Meer Informatie
Voor meer informatie is onze support desk bereikbaar op kantoortijden, van 8:30 tot 17:30 uur

T: +31 (0) 10 7600 900
E: airbus@staffingms.com

The Hiring Desk website for Airbus Defence and Space Netherlands B.V. is managed by Staffing Management Services B.V. (Staffing MS)

Betaal Kalender

Klik hier om de facturatie kalender voor 2022 in te zien.

Inloggen